Tammelan stadion.

Suomen Cupin Superviikonloppu Tammelan Stadionilla!

Lipunmyynti miesten ja naisten Suomen Cupin finaaleihin. Koko Suomen jalkapallokilpailu huipentuu PE 20.–SU 22.9.!

Naisten ja Miesten Suomen Cupin finaalien liput ovat nyt myynnissä Tammelan Stadionin Itäkatsomoon EARLY BIRD -HINNOILLA! Skrollaa alaspäin lipunmyyntiin ja varmista Superviikonlopun PARHAAT PAIKAT!

Suomen Cupin Superviikonloppu Tammelassa – Kuusi finaalia perjantaista sunnuntaihin!

Suomen Cupin Superviikonloppu kokoaa cup-kilpailuiden kaikki finaalitapahtumat saman viikonlopun ympärille uudella Tammelan Stadionilla! Viikonloppu alkaa perjantaina 20.9. Miesten Regions' Cupin finaalilla. Lauantaina pelataan Miesten Roots Cupin ja Miesten Suomen Cupin finaalit. Sunnuntaina ovat vuorossa Naisten Roots, Regions' ja Suomen Cupin finaalit.

Early bird -hinnat ovat voimassa Naisten ja Miesten Suomen Cupin välieräotteluiden alkuun saakka. Finaaliin selviytyvien seurojen kannattajille on varattu omat lippukiintiönsä, jotka avautuvat myyntiin finaalijoukkueiden ratkettua. Regions' ja Roots Cupin finaaleihin on vapaa pääsy.

Tervetuloa viettämään ainutlaatuista Suomen Cupin Superviikonloppua Tampereelle, Tammelan Stadionille!

Suomen Cupin Superviikonlopun otteluohjelma!

Lue lisää finaaliviikonlopun tapahtumista ja lipunmyynnistä!

OSTA LIPUT SUOMEN CUPIN FINAALEIHIN!

Sisältöä ei voida näyttää sillä seuranta on estetty

Voimme näyttää sisällön mikäli muutat seurantaasetuksia

Liput maajoukkueiden otteluihin

Liput

Tältä sivulta löydät tietoa maaotteluiden lipunmyynnistä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä