Näin uusit Pelipassin
Tietoa ja ohjeita Pelipassin uusimista varten.
Näin uusit Pelipassin
Mikäli olet uusinut jo pelipassin, mutta voimassaolotieto ei ole päivittynyt kuukausikirjeeseen, tarkistathan, että sinulla on Pelipaikan yhteystiedoissa oikea sähköpostiosoite.
Nämä tiedot tarvitset aloittaessasi Pelipassin uusimisen
Pelaajan nimi
PalloID-tunnus
Syntymäaika, joka syötetään järjestyksessä vuosi/kuukausi/päivä ja muodossa vvkkpp (esim. 31.1.1980 kirjataan muodossa 800131)
Mikäli et tiedä PalloID-numeroasi tai haluat lisätietoja, ota yhteys Palloliiton tukipalveluun.
Pelipassin uusiminen Pelipaikassa
1. Luo käyttäjätunnus
Mikäli olet jo luonut tunnukset Pelipaikka-jäsenrekisteriin , siirry suoraan kohtaan 2.
Jos salasanasi on unohtunut, voit tilata kirjautumissivulta uuden salasanan sähköpostiisi.Mikäli et ole vielä kirjautunut Pelipaikkaan, sinun tulee luoda uudet tunnukset.
2. Kirjaudu sisään Pelipaikkaan
Kirjaudu Pelipaikkaan käyttämällä jo olemassa olevia tunnuksiasi tai äsken luomillasi tunnuksilla.
3. Hyväksy käyttöehdot ja anna suostumuksesi henkilötietojen käsittelyyn
Vanhoille käyttäjille aukeaa pop up-ikkuna ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä, jossa tulee hyväksyä ehdot, jotta kirjautuminen on mahdollista. Uusilta käyttäjiltä ehdot kysytään rekisteröitymisen yhteydessä.
4. Liitä pelaajan/toimihenkilön tiedot käyttäjätunnuksesi alle
Kun kirjaudut ensimmäisen kerran uusilla tunnuksilla sisään Pelipaikkaan, tulee sinun ensiksi liittää omat (tai alaikäisen lapsesi) tiedot käyttäjätunnustesi alle.
Tämä tehdään kohdasta "Liitä henkilö käyttäjätiliin" (ks. kuva alla), joka näkyy heti ensimmäisellä sivulla kirjautumisesi jälkeen.
Tiedot lisätään PalloID:n ja syntymäajan (syötä muodossa vuosi-kuukausi-päivä eli vvkkpp) avulla. Kun PalloID ja syntymäaika on syötettu, painamalla "Liitä henkilötiedot" pelaaja lisätään tunnustesi alle.
5. Siirry Pelipassin uusimiseen
Uudistaaksesi Pelipassin valitse rekisteröintitietojesi alta kohta "Uudista" ja seuraa kohta kohdalta Pelipassin uudistamisen ohjeita.
Tietojen liittäminen käyttäjätunnuksen alle
Pelipaikka ohje tietojen liittämiseen
Usein kysytyt kysymykset
1. Mikä on PalloID:ni?
PalloID:si löydät mm. pelipassilaisille lähetetyistä sähköisistä kuukausikirjeistä. Voit myös tiedustella PalloID:täsi ensisijaisesti omasta seurastasi tai Palloliiton tukipalvelusta.
2. En pääse kirjautumaan Pelipaikka-jäsenrekisteriin?
Käyttäjätunnuksen tulee olla sähköpostiosoite. Mikäli tunnuksia luodessa on käyttäjätunnuksena käytetty jotain muuta kuin sähköpostiosoitetta, luo uudet tunnukset järjestelmään, ja seuraa sen jälkeen välilehden Pelipassin uusiminen Pelipaikassa ohjeita, kohdat 2-5.
3. Kun kirjaudun sisään, en näe omia pelaajatietojani?
Sinun täytyy ensiksi liittää itsesi (tai alaikäinen lapsesi) omien käyttäjätunnustesi alle. Seuraa välilehden Pelipassin uusiminen Pelipaikassa ohjeiden kohtaa 4, mikäli sinä tai lapsesi on pelannut aikaisemmin jalkapalloa tai futsalia. Älä siis luo uutta pelaajaa kohdasta "lisää toinen henkilö", ellei kyseessä ole täysin uusi henkilö.
4. Pelaan jalkapallon lisäksi myös futsalia. Miten toimin?
Sinun täytyy ensiksi hankkia itsellesi jalkapallopelipassi ja maksaa se.
Ei siis riitä, että jalkapallopelipassin tilaksi on merkitty "maksa myöhemmin".
Kun jalkapallopelipassi on maksettu, tulee futsalpelipassin hinnaksi 0 euroa, ja voit uusia sen maksutta.
Vaihtoehtoisesti voit ensin hankkia futsalpelipassin ja maksaa sen. Tällöin jalkapallopelipassin hinnaksi tulee 0 euroa, ja voit uusia sen maksutta.
Lisätietoja ja apua Palloliiton tukipalvelusta
Tukipalvelu
Tukipalvelu palvelee Pelipaikkaan, Tasoon, lipunmyyntiin, Tulospalveluun ja tapahtumiin sekä verkkokauppaan liittyvissä asioissa.