Vuorion ja Lehtovaaran nelikot UEFA Nations League -otteluissa

Lotta Vuorio toimii erotuomarina, kun Liettua ja Luxemburg kohtaavat Jonavassa. Lina Lehtovaara tuomitsee Sveitsin ja Italian välisen ottelun St. Gallenissa.

Lotta Vuorio.Kuva: Kalevi Hämäläinen

21.9.2023 klo 11:31

UEFA Nations Leaguen C-liigan ottelu Liettua – Luxemburg käynnistyy perjantaina 22.9. Suomen aikaa kello 17.00 Jonava City Stadiumilla. Lotta Vuorio toimii ottelun erotuomarina ja avustavat erotuomarit ovat Jenni Paavolainen sekä Alisa Levälampi. Neljäs erotuomari on Ifeoma Kulmala.

Ottelun tiedot UEFA:n sivuilla >>

Sveitsin ja Italian välinen A-liigan ottelu käynnistyy perjantaina 22.9. Suomen aikaa kello 20.30 Arena St. Gallenilla. Ottelun erotuomari on Lina Lehtovaara ja avustavina erotuomareina toimivat Heini Hyvönen sekä Tonja Weckström. Minka Vekkeli on ottelun neljäs erotuomari.

Ottelun tiedot UEFA:n sivuilla >>

Naisten UEFA Nations League pelataan tänä syksynä ensimmäistä kertaa. Uudistetussa kilpailujärjestelmässä sekä Nations League että EM-karsinnat pelataan sarjamuotoisina kolmen eri tason kilpailuina, joissa joukkueet pelaavat neljän joukkueen lohkoissa kaksinkertaisen sarjan. Joukkueet voivat pudota ja nousta eri vaiheiden välillä.

Ryhdy erotuomariksi >>

Lisää ajankohtaista erotuomaritoiminnasta