Toni Korkeakunnas siirtyy HJK:n miesten edustusjoukkueen päävalmentajaksi – samalla sopimus Huuhkajissa päättyy

Huuhkajien valmennusryhmän jäsen ja Palloliiton koulutustoiminnossa työskennellyt valmentaja Toni Korkeakunnas siirtyy HJK:n Veikkausliigajoukkueen päävalmentajaksi. Sopimus astuu voimaan heti. Korkeakunnaksen tehtävät Huuhkajien valmennustiimissä ja Palloliiton koulutustoiminnossa päättyvät samalla.

Toni Korkeakunnas.Kuva: Ⓒ SPL /Jimi Soinila

20.5.2024 klo 13:21

Edellisen kerran Korkeakunnas siirtyi HJK:n päävalmentajaksi viime vuoden heinäkuussa. Tuolloin Korkeakunnas jatkoi mukana Huuhkajien valmennustiimissä.

Kauden 2023 jälkeen Korkeakunnas palasi koulutustoiminnon tehtäviinsä Palloliittoon. Nyt Korkeakunnaksen siirtyessä uudelleen HJK:n päävalmentajaksi hänen työsuhteensa Palloliittoon päättyy. Korkeakunnasta ei nähdä enää myöskään Huuhkajien valmennustiimissä kesäkuun maaotteluissa.

Kiitos "Toke" ja tsemppiä jatkoon!

Lue myös: Toni Korkeakunnas uuteen rooliin Huuhkajissa (palloliitto.fi)

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä