Toni Korkeakunnas siirtyy HJK:n miesten edustusjoukkueen päävalmentajaksi – Jatkaa myös Huuhkajissa

Huuhkajien valmennusryhmän jäsen ja Palloliiton koulutustoiminnossa työskennellyt valmentaja Toni Korkeakunnas siirtyy HJK:n Veikkausliigajoukkueen päävalmentajaksi. Sopimus astuu voimaan heti. Korkeakunnas jatkaa edelleen myös Huuhkajien valmennustiimissä.

Toni Korkeakunnas Huuhkajien harjoituksissa kesäkuussa Olympiastadionilla.Kuva: Ⓒ SPL /Jimi Soinila

13.7.2023 klo 11:07

Korkeakunnas on miesten A-maajoukkueen valmennustiimissä keskeisessä roolissa, kun Huuhkajat jatkaa EM-karsintoja syksyllä. Korkeakunnaksen sopimus HJK:n kanssa mahdollistaa täysipainoisen osallistumisen Huuhkajien tärkeisiin EM-karsintaotteluihin syksyn kansainvälisissä maajoukkueikkunoissa.

– Korkeakunnas on tärkeä osa tiimiämme ja totta kai on keskeistä Huuhkajien kannalta, että meidän yhteistyömme jatkuu suunnitellusti ja Huuhkajien ympäristöön ei tule nyt kesken karsinnan suuria muutoksia. Jalkapalloon toimialana sisältyvät välillä nopeat ja isotkin muutokset, mutta saimme sovittua asiasta hyvässä yhteistyössä ”Token” ja HJK:n kanssa. Toivon Tokelle menestystä seuratyössä, Huuhkajien päävalmentaja Markku Kanerva sanoo.

Korkeakunnaksen keskeinen rooli Huuhkajien valmennusryhmässä ja syksyn EM-karsintoihin jo tehdyt suunnitelmat johtivat osapuolien välillä ratkaisuun, missä Korkeakunnas jakaa aikansa sovitusti seurajoukkueen ja maajoukkueen kesken syksyn ajan. Palloliiton ja Korkeakunnaksen uusi sopimus on voimassa tämän vuoden loppuun.

HJK:n päävalmentajuuden myötä Korkeakunnas luopuu toistaiseksi Palloliiton koulutustoiminnon tehtävistään ja keskittyy valmentamiseen niin Huuhkajissa kuin HJK:ssa.

Lue myös: Toni Korkeakunnas uuteen rooliin Huuhkajissa ja Palloliitossa (19.12.2022)

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä