Suomen Cupin seuraava arvonta torstaina 27.6.

Miehissä jäjellä on kahdeksan parasta joukkuetta ja naisissa 16 parasta.

Suomen Cupin arvonta vuonna 2024.Kuva: Ⓒ SPL

25.6.2024 klo 11:13

Suomen Cupin seuraavat kierrokset arvotaan torstaina 27.6. klo 11.00 alkaen. Arvontaa voi seurata tuttuun tapaan Palloliiton YouTube-kanavalla.

Naisten Suomen Cup

HJK (KL)
HPS (KL)
Ilves (KL)
JyPK (KL)
KuPS (KL)
PK-35 Vantaa (KL)
Åland United (KL)
TPS (1)
NJS (2)
RoPS (2)
SJK-j (2)
EPS/T18
HJK/T18
NuPS (3)
*FC Honka/T18 VS FC Honka (KL)

Naisten Suomen Cupissa parhaat 16 joukkuetta ovat selvillä. Alempisarjalaisella on kotietu vielä Kierroksella 5.

*Suomen Cupin sääntöjen perusteella FC Honka T/18 ja FC Honka (KL) asetellaan vastakkain neljännesvälierässä. FC Hongalla ja Espoon Palloseuralla on farmisopimus, jonka vuoksi asettelua käytetään tässä vaiheessa:

Tilanteessa, jossa arvontakorissa on sekä farmisopimussuhteessa ja/tai yhteistyöseurasopimuksen piirissä olevia seuroja, tai saman seuran joukkueita useita edelleen jatkossa, asetellaan ensisijaisesti saman seuran joukkueet aina ensin vastakkain, kunnes seurasta on vain yksi joukkue jatkossa, ja toissijaisesti farmisopimussuhteessa olevat ja/tai yhteistyöseurasopimuksen tehneet joukkueet asetetaan vastakkain. Nämä automaattisesti tehtävät asettelut tehdään kierrokselta 5 lähtien, jatkuen tarvittaessa kierrokselle 6.

Kierros 5 (16) – asettelu jos ”seurasta” 3 joukkuetta jatkossa.
Kierros 6 (8) – asettelu jos ”seurasta” 2 joukkuetta jatkossa. Viimeinen asettelukierros.

Miesten Suomen Cup

Kahdeksan parasta jäljellä, joiden kesken arvonta alkaa torstaina klo 11.30. Uutinen päivittyy ennen torstain arvontaa, jolloin jatkoonmenijät ovat selvillä.

AC Oulu (VL)
FC Haka (VL)