Palloliiton tukipalvelun kehitys

Palloliiton tukipalvelussa ei voi jatkossa (21.10. alkaen) luoda uusia tukipyyntöjä sähköpostitse vaan ainoastaan lomakkeen ja palaute-widgetin kautta.

Kuvituskuva.

9.9.2024 klo 14:46

Palloliiton tukipalvelua kehitetään automatisointien kautta

Palloliiton tukiportaaliin ei voi jatkossa luoda uutta tukipyyntöä suoraan sähköpostiviestillä vaan uusi tiketti täytyy luoda joko tukisivuston lomakkeen kautta tai tulospalvelun palaute-widgetillä.

Palloliiton tukipalvelu palvelee seuroja, pelaajia/vanhempia ja muita sidosryhmiä ns. "yhden luukun" -periaatteella eli samasta osoitteesta (https://tuki.palloliitto.fi) löytyy apua Palloliiton eri järjestelmiin ja tapahtumiin liittyen.

Palloliitto haluaa vastata paremmin tukipyyntömäärien lisääntymisen kehitykseen automatisoimalla vastausprosessia, jolla voidaan varmistua, että vastausajat pysyvät riittävällä tasolla.

Kun uusi tukipyyntö on luotu, niin siihen tuleva vastaus lähetetään jatkossakin tukiportaalin lisäksi myös asiakkaan sähköpostiin, josta voi jatkaa viestittelyä tukipalvelu kanssa. Muutos koskee siis ainoastaan uuden tukipyynnön luomista ja on välttämätön, jotta uudesta tukipyynnöstä saadaan riittävästi taustatietoja automatisointia varten.

Muutos astuu voimaan maanantaina 21.10.2024, josta alkaen ei voi siis enää luoda uusia tukipyyntöjä sähköpostitse.