Palloliiton eteläisen alueen seurakehityspäällikkö Jarkko Jokiranta siirtyy IF Gnistanin urheilutoimenjohtajaksi

Jokiranta siirtyy Gnistanin urheilutoimenjohtajaksi 23. lokakuuta alkaen. Palloliiton eteläisen alueen seurakehityspäällikön tehtävä avautuu avoimeen hakuun.

Jarkko Jokiranta siirtyy IF Gnistanin urheilutoimenjohtajaksi

4.10.2023 klo 13:26

Hae Palloliiton eteläisen alueen seurakehityspäälliköksi >>

Jokiranta toimi Palloliitossa seurakehityspäällikkönä kahden vuoden ajan.  Ennen Palloliittoon siirtymistään Jokiranta työskenteli HJK:n B-junioreiden sekä 16-19-vuotiaiden poikien talenttivalmentajana ja JJK:n talenttivalmentajana sekä nuorisopäällikkönä.

Jokiranta ei halunnut kieltäytyä kutsumuksestaan, kun tarjous Gnistanista tuli.

– Viihdyin Palloliitossa hyvin ja olen erityisen kiitollinen siitä, että oma ymmärrykseni seurakentästä ja erilaisten seurojen roolista suomalaisen jalkapallon kokonaisuudessa kirkastui. Oma intohimoni veti kuitenkin takaisin kentälle. Suuri sydämenasia minulle on auttaa pelaajia kehittymään. Se on se juttu, mitä Gnistanissa lähdemme edelleen kehittämään. Haluamme luoda ympäristön, missä nuoret suomalaiset pelaajat pystyvät kehittymään ja saavat vastuuta. Heiltä vaaditaan, mutta heihin luotetaan, Jokiranta kertoo.

Palloliiton seurapalvelujohtaja Timo Huttunen iloitsee Jokirannan paluusta seuraympäristöön.

-Tuntuu hyvältä Jarkon puolesta, että hän pääsee palaamaan intohimonsa pariin eli kentälle valmentamaan. Jarkko on ollut erinomainen, hyvin organisoitunut ja asiantunteva vahvistus meille. Hän on tuonut seurapalvelutiimiimme arvokasta ja ajantasaista näkemystä seuratyön arjesta. Gnistan saa Jarkosta loistavan urheilutoimenjohtajan. Seurojen Palloliitto -hengessä olemme iloisia, että asiantuntijoidemme osaamista arvostetaan jäsenseuroissa ja he saavat näin mahdollisuuksia siirtää meillä oppimaansa myös seura-arkeen. Onnittelut kaikille osapuolille, Huttunen toivottaa.

Palloliiton eteläisen alueen seurakehityspäällikön tehtävä aukeaa avoimeen hakuun.

Lue lisätiedot tehtävästä ja hae 27.10. mennessä >>