PalloID hukassa? – Uudistunut Tukipalvelu auttaa!
Tukipalvelussa voit tehdä muun muassa tukipyyntöjä ja selvittää PalloID:si.
Palloliiton tukipalvelu palvelee seuroja, pelaajia/vanhempia ja muita sidosryhmiä ns. "yhden luukun" -periaatteella eli samasta osoitteesta löytyy apua Palloliiton eri järjestelmiin ja tapahtumiin liittyen. Tukipalvelu auttaa muun muassa Pelipaikkaan, Tasoon, Tulospalveluun ja SPL e-Akatemiaan liittyvissä kysymyksissä ja ongelmissa.
Syksyllä toteutetun Tukipalvelun uudistuksen myötä kaikki tukipyynnöt tapahtuvat ainoastaan tukipyyntölomakkeen kautta. Uusia tukipyyntöjä ei voi tehdä sähköpostitse vaan ainoastaan lomakkeen tai tulospalvelun palaute-widgetin kautta.
Tukipalvelusta löydät nyt myös uuden Pallopää -chattibotin, joka pystyy auttamaan esimerkiksi PalloID:si selvittämisessä. PalloID on yksilöivä tunnusluku, jota tarvitset muun muassa pelipassin ostamiseen. PalloID on kahdeksan numeroinen tunniste, joka löytyy sekä Pelipaikasta että TASO:sta henkilön perustiedoista.
Näin selvität Pallo-ID:si chattibotin avulla (löydät ylempää myös ohjevideon)
Mene osoitteeseen tuki.palloliitto.fi
Valitse näyttösi oikeasta alareunasta chat-kuvake
Anna Pallopää-chattibotille sen kysymät tiedot
Mikäli antamasi tiedot täsmäävät Palloliiton tietoihin, saat PalloID:n sähköpostiisi. Mikäli et saa sähköpostia, tee tukipyyntö täältä: https://tuki.palloliitto.fi/fi/support/tickets/new
Pelipassikauden myynti käynnistyy 2.12.
Uuden pelipassikauden myynti käynnistyy maanantaina 2.12.2024. Marraskuussa ostettu pelipassi tai vakuutus on voimassa ainoastaan 31.12.2024 asti. Joulukuun puolella ostettu pelipassi tai vakuutus kohdistuu automaattisesti kaudelle 2025.
Pelipaikassa toteutetaan huoltokatko 28.11.-1.12.2024, jonka yhteydessä käsitellään kaikki keskeneräiset rekisteröinnit. Huoltokatkon aikana järjestelmään ei ole pääsyä.
Muutoksia vakuutuksien ja pelipassien hintoihin vuodelle 2025 >>