Miesten Ykkösen kausi potkaistaan käyntiin 12.4. – Näin sarjaa striimataan

Iso osa Ykkösen joukkueiden peleistä on mahdollista katsoa myös kotisohvalta.

KPV:n ottelut striimaa Keskipohjanmaa.

13.3.2024 klo 18:00

Peli on parasta paikan päällä, mutta aina välillä tulee tarve katsoa ottelu netin välityksellä. Miesten Ykkösen striimattavista otteluista on kyselty läpi talven ja olemme nyt koonneet listaa sarjassa pelaavien joukkueiden otteluiden näkymisestä. Ykkönen potkaistaan käyntiin perjantaina 12.4. ja alla olevaa listaa tullaan päivittämään ennen sitä, jos tiedot päivittyvät.

Atlantis FC

Solidsport - Atlantis FC.

EPS

Spiideo-palvelu näyttää kaikki EPS:n kotiottelut. Tarkemmat hinnat Espoon Palloseuran kotisivuilta ja sosiaalisen median kanavista kauden aikana. Striimilinkin löydät helpoiten Palloliiton Tulospalvelusta.

FC Jazz

FC Jazzin kotipelit näkyvät Satakunnan Kansan Livestä. Ottelun katsominen vaatii kirjautumisen tilaajaksi. Hinta halvimmillaan 1kk 1 € (tutustumishinta).

FC Vaajakoski

Kaikki kotipelit näkyvät Ruudussa ja mahdollisesti FC Vaajakosken tuotantotiimi tekee myös kauden aikana valikoiduista vierasotteluista lähetyksiä. Vaatii Ruutu+-tilauksen.

HJK Klubi 04

Tämän hetkisen tiedon mukaan HJK Klubi 04:n Ykkösen kotiottelut eivät näy mistään palvelusta, mutta jos kauden aikana joitain otteluita näkyy, toimii suoratoistopalveluna HJK TV.

JJK

JJK:n otteluita nähdään suorina lähetyksinä Keskisuomalaisen kautta.

KPV

KPV:n kotiottelut striimaa Keskipohjanmaa. Striimit julkaistaan pelipäivinä Keskipohjanmaan etusivuille. Tutustumistarjous 1kk 1 €.

Keskipohjanmaa on tehnyt sopimuksia myös muiden Ykkösen seurojen striimituottajien kanssa eli ainakin muutamalla paikkakunnalla on tehty myös sopimus mediatalon kanssa, ja KPV:n vierasotteluita pääsee katsomaan kyseisen mediatalon tilauksella ja toisinpäin.

KuPS Akatemia

Savon Sanomat näyttää verkkosivuillaan suorana lähetyksenä kaikki miesten jalkapallon Ykkösessä pelaavan KuPS Akatemian kotipelit. Vieraspelejä näytetään mahdollisuuksian mukaan. Esimerkiksi Akatemian vierasottelut KPV:tä, OLSia ja RoPSia ja JJK:ta vastaan näkyvät Savon Sanomien verkossa.

OLS

Kaleva näyttää tilaajilleen tulevalla kaudella ACO/OLS:n Ykkösen kotipelit yksinoikeudella 5. toukokuuta pelattavasta FC Jazz -pelistä lähtien. Tähän mennessä on lisäksi varmistunut, että ainakin Kokkolan ja Rovaniemen vieraspelit näkyvät Kalevan sivujen kautta.

PKKU

Mahdollisista striimeistä tiedotetaan.

RoPS

Lapin Kansa näyttää tilaajilleen RoPS:n kaikki kotiottelut. Tutustumishinta 1kk 1 €.

VIFK

Solidsport näyttää VIFK:n kotiottelut. Yksittäisen ottelun hinta 9,90 € tai kuukausihinta 19,90 €, jolla pääsy kaikkeen VIFK-materiaaliin.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä