Miesten Suomen Cupin ilmoittautuminen käynnissä!

Miesten Suomen Cupiin voi ilmoittautua 27.11.-8.1.2024 Tason kautta. Kilpailu käynnistyy helmikuussa.

MSC 2024Kuva: Ⓒ SPL

27.11.2023 klo 08:13

Miesten Suomen Cup päättyi tänä vuonna Ilveksen juhliin. Suomen Cupin paluu tulos tai ulos -formaattiin on otettu hyvin vastaan ja vuonna 2023 Miesten Suomen Cupiin osallistui 333 joukkuetta! Nyt on aika kääntää katseet kohti tulevaa ja avata ilmoittautuminen vuoden 2024 kilpailuun.

Viime viikolla uutisoitiin Suomen Cupin Superviikonlopusta, joka huipentuu ensi vuodesta alkaen Tammelan uudella stadionilla. Tammelassa pelataan niin Suomen Cupin kuin myös Regions' ja Roots Cupien loppuottelut. Regions' Cup on tarkoitettu parhaiten Suomen Cupissa menestyville Kolmosen ja Nelosen joukkueille, kun taas Roots Cup on tarkoitettu parhaille Vitosen ja sitä alempana pelaaville joukkueille.

Miesten Suomen Cupiin ilmoittautuminen alkaa tänään, 27.11., ja se tapahtuu Taso-järjestelmässä. Viimeinen päivä, jolloin voi ilmoittautua, on 8.1.2024.

Suomen Cupin infosivuilla on alustavaa tietoa turnauksesta ja sen aikatauluista. Lopullisesti säännöt ja päivämäärät vahvistetaan 11.12.

Ilmoittautuminen Naisten Suomen Cupiin aukeaa 9.1.2024.

Lisätiedot:

Tomi Leivo-Jokimäki, kehityspäällikkö