Meet & Greet, Helmarit-etkot ja paljon muuta – Tutustu Helmareiden Hollanti-ottelun tapahtumaviikon ohjelmaan!

Helmarit kohtaa Hollannin Tampereen uudella Tammelan Stadionilla pelattavassa EM-karsintaottelussa tiistaina 4. kesäkuuta klo 19.00. Otteluun on myyty jo yli 5 500 lippua. Tässä jutussa pääset tutustumaan tarkemmin tapahtumaviikon ohjelmaan, johon kuuluvat muun muassa Helmareiden Meet & Greet -tapahtuma (SU 2.6.), koko perheen Helmarit-etkot x K-ryhmän Liike on lääke -kiertue (TI 4.6.), sekä tietysti tiistai-illan huipentava tärkeä EM-karsintaottelu Hollantia vastaan.

Maanantain Meet & Greet -tapahtuma keräsi runsaasti ihmisiä Turun KauppatorilleKuva: Ⓒ SPL /Tara Jaakkola

20.5.2024 klo 13:26

Helmarit Meet & Greet -tapahtuma SU 2.6. klo 12.45–13.45

Helmarit-huuma valtaa Tampereen toden teolla jo sunnuntaina 2. kesäkuuta, kun Suomen supersankareiden harjoitusten yhteydessä Tammelan Stadionilla järjestetään kaikille avoin ja maksuton Helmarit Meet & Greet -tapahtuma. Tapahtumassa lapsilla, nuorilla ja varttuneemmillakin kannattajilla on mahdollisuus tulla seuraamaan Suomen harjoitusten loppua, sekä vaihtamaan niiden päätteeksi kuulumisia pelaajien kanssa, ottamaan yhteiskuvia ja pyytämään nimikirjoituksia. Paikalla tapahtumassa ovat myös maajoukkueiden ihanat maskotit Bubi ja Helmi ja jaossa on Helmareiden nimmarikortteja!

Sisäänkäynti Meet & Greet -tapahtumaan tapahtuu klo 12.45 alkaen Sammonaukion kulmasta, Tammelankadun ja Kalevan puistotien risteyksestä.

Meet & Greet -aikataulu:

• 12.45–13.00: Helmareiden harjoitusten viimeiset 15 minuuttia vapaasti seurattavissa.

• 13.00–13.45: Pelaajatapaamiset, nimmareiden jakoa, yhteiskuvia.

• 13.45: Meet & Greet -tapahtuma päättyy.

Helmareiden Meet & Greet -tapahtuma järjestetään Tammelan Stadionilla sunnuntaina 2.6.

Helmarit-etkot x Liike on lääke -kiertue TI 4.6. klo 15.00–18.30

Tiistain ottelupäivä potkaistaan Tammelan Stadionin ympäristössä käyntiin jo klo 15.00 alkaen, kun stadionin viereisellä Tammelan alakoulun pihalla käynnistyy erityisesti lapsille ja nuorille suunnatut Helmarit-etkot, joiden osana K-ryhmän mahtava Liike on lääke -kiertue saapuu liikuttamaan lapsia ja nuoria hauskojen ja monipuolisten aktiviteettien merkeissä klo 15.00–18.30 välisenä aikana.

Liike on lääke -tapahtuma on kesän hauskin liikuntatapahtuma koko perheelle. Tapahtumassa on leikkimielistä liikuntaa ja monipuolisia toimintapisteitä – futista, lätkää, tennistä ja korista. Tule ja ota kaverit mukaan, tapahtumaan vapaa pääsy!

Paikalta löytyy lisäksi muun muassa suosittu Helmarit-onnenpyörä, maajoukkueiden ihanat maskotit Bubi ja Helmi, supersankareiden kasvomaalausta, sekä paljon muuta!

Liike on lääke -tapahtuman toimintapisteisiin kuuluvat muun muassa:

• Ilmatäytteiset kentät

• Pallotutka

• Reaktioseinä

• Double shot -koris

• Subsoccer

• Lätkä-lyöntipiste

• Legendaarinen pöytäfutis

K-ryhmän Liike on lääke -kiertue kannustaa lapsia liikkumaan kesän 2024 aikana ympäri Suomen. Kiertuetta toteutetaan yhteistyössä K-ryhmän, Palloliiton, Koripalloliiton, Tennisliiton, sekä hankkeessa mukana olevien jääkiekkoseurojen kanssa. Koko kiertueen aikataulut löydät täältä! K-ryhmä on Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppani.

Helmarit-etkot x Liike on lääke -kiertue liikuttaa koko perhettä ennen ottelun alkua!

Tammelan Stadionin portit aukeavat klo 18.00

Tammelan Stadionin portit aukeavat tunti ennen ottelun alkua eli klo 18.00. Sisälle kannattaa saapua hyvissä ajoin ruuhkien välttämiseksi, sillä otteluun odotetaan täyttä stadionia. Tammelan Stadionin myyntipisteet palvelevat heti porttien auettua.

Ottelutapahtuma käynnistyy noin klo 18.00 alkaen, kun illan päätähdet saapuvat lämmittelyyn. Lämmittelyaika päättyy klo 18.45, jonka jälkeen stadionilla virittäydytään toden teolla klo 19.00 alkavan ottelun tunnelmaan kenttäkuuluttaja Pasi Läpisen johdolla. Ottelun tauolla Tammelan Stadionilla nähdään freestyle-futisesitys. Myös Maajoukkueen verkkokaupan fanituotemyynti palvelee Tammelan Stadionilla.

Kaikille lipunostajille lähetetään ottelun alla vielä sähköpostitse tarkemmat katsojaohjeet ottelutapahtuman käytännön järjestelyistä, oheisohjelmasta, sekä Tammelan Stadionin yleisöpalveluista.

Hollanti-ottelun tapahtumaohjelma tarkentuu vielä lähempänä ottelua! Seuraa Helmareiden sosiaalisen median kanavia, sekä lipunostajille sähköpostitse lähetettävää tapahtumainfoa!

Tervetuloa kannustamaan Suomen supersankarit voittoon Hollantia vastaan – Yhdessä EM-kisoihin!

Helmareiden tulevat ottelut EM-karsinnoissa

Ladataan otteluita